HÅNDBOLD

Kære forældre og spillere, velkommen til GUI Håndbold og det nye håndboldsamarbejde Team Favrskov Håndbold.

En masse glade trænere står klar til, at byde jer alle velkommen.
Håndboldsamarbejdet TFH er mellem klubberne GUI, HOG, KIF og SGF.

I tilmelder Jer og betaler via hjemmesiden

www.teamfh.dk

HUSK! Der skal vælges ”moderklub/hjemmeklub” for at tilmelde sig et hold, i dit tilfælde skal du vælge GUI, som din klub.

Ligeledes vil man også her skulle betale for evt. stævner og andet som barnet/spilleren deltager i, i løbet af sæsonen.
Inden det er muligt, at gøre dette, skal I oprette en profil.
Der skal oprettes en profil for hvert barn/spiller.
Brugeren skal være den person, der skal meldes ind i klubben.
Brugeroprettelsen sker nede i venstre hjørne på forsiden ”Opret profil” og følg vejledningen., men husk at klikke på GUI, som din ”moderklub/hjemmeklub”, ellers kommer du ikke videre i tilmeldingen.
Den mail-adresse I anvender i profilen, er samtidig den som andet info vil blive sendt ud på.
Når brugeren er oprettet skal barnet/spilleren tilmeldes holdet.
Vælg "Holdtilmelding” øverst.
I klikker derefter på prisen, på det hold spilleren ønskes tilmeldt, for at komme videre til betalingen.
Her er det muligt, at betale med dankort.

Hold og kontingentsatser med meget mere kan I se på
www.teamfh.dk

Vi glæder os rigtig meget til sæsonen og byder både nye som gamle spillere velkommen.

På gensyn fra
GUI og TFH Håndbold

I kan fortsat følge os på:

Team Favrskov Håndbold | Facebook
da-dk.facebook.com/teamfavrskovhaandbold

Eventuelle spørgsmål kan stilles til Håndbold-udvalget i GUI, som eksisterer på bedste måde.

Følg med

Nyheder - Vis alle